Klachtenregeling

Bij Oogzorg Veldhoven doen wij ons uiterste best om u zorgvuldig en professioneel te helpen bij rijbewijskeuringen en behandelingen van droge ogen (IPL). Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Wij vinden het belangrijk dat u uw klacht kenbaar kunt maken en dat deze serieus en zorgvuldig wordt behandeld.

1. Bespreek uw klacht met ons

Heeft u een klacht of opmerking? Wij stellen het op prijs als u dit direct met ons bespreekt. Vaak kunnen we samen tot een oplossing komen.

U kunt uw klacht telefonisch, per e-mail of schriftelijk kenbaar maken:

Retina Eye Care B.V.
Oogarts: H.T. Nguyen
Telefoon: 06 2661 3956
E-mail: info@oogzorgveldhoven.nl
Website: www.oogzorgveldhoven.nl

Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te behandelen en een passende oplossing te bieden.

2. Niet tevreden over de afhandeling?

Indien u niet tevreden bent over de manier waarop uw klacht is afgehandeld of als u er samen met ons niet uitkomt, kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Retina Eye Care B.V. is aangesloten bij de klachtenregeling van ZZP Nederland.
Via deze regeling heeft u recht op:

  • Begeleiding door een onafhankelijke klachtenfunctionaris

  • Een zorgvuldige en vertrouwelijke behandeling van uw klacht

  • Eventueel doorverwijzing naar een erkende geschilleninstantie als dat nodig is

3. Contact met ZZP Nederland

Voor informatie of het indienen van een klacht via ZZP Nederland kunt u terecht op:

Website: www.zzp-nederland.nl/zorg/klachtenregeling

ZZP Nederland zorgt ervoor dat uw klacht conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) wordt behandeld.