Klachtenregeling
Bij Oogzorg Veldhoven doen wij ons uiterste best om u zorgvuldig en professioneel te helpen bij rijbewijskeuringen en behandelingen van droge ogen (IPL). Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Wij vinden het belangrijk dat u uw klacht kenbaar kunt maken en dat deze serieus en zorgvuldig wordt behandeld.
1. Bespreek uw klacht met ons
Heeft u een klacht of opmerking? Wij stellen het op prijs als u dit direct met ons bespreekt. Vaak kunnen we samen tot een oplossing komen.
U kunt uw klacht telefonisch, per e-mail of schriftelijk kenbaar maken:
Retina Eye Care B.V.
Oogarts: H.T. Nguyen
Telefoon: 06 2661 3956
E-mail: info@oogzorgveldhoven.nl
Website: www.oogzorgveldhoven.nl
Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te behandelen en een passende oplossing te bieden.
2. Niet tevreden over de afhandeling?
Indien u niet tevreden bent over de manier waarop uw klacht is afgehandeld of als u er samen met ons niet uitkomt, kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Retina Eye Care B.V. is aangesloten bij de klachtenregeling van ZZP Nederland.
Via deze regeling heeft u recht op:
Begeleiding door een onafhankelijke klachtenfunctionaris
Een zorgvuldige en vertrouwelijke behandeling van uw klacht
Eventueel doorverwijzing naar een erkende geschilleninstantie als dat nodig is
3. Contact met ZZP Nederland
Voor informatie of het indienen van een klacht via ZZP Nederland kunt u terecht op:
Website: www.zzp-nederland.nl/zorg/klachtenregeling
ZZP Nederland zorgt ervoor dat uw klacht conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) wordt behandeld.